Blogger Template by Blogcrowds.

Pełny tytuł: Smutny kos. Opowieści niesamowite i osobliwe z prozy niderlandzkiej
Wybór: Ewa Dijk-Borkowka
PIW 1983
Stron: 388
Ilustracje: tak (Waldemar Świerzy)

Książka wygrzebana na Allegro.



Kolejna pozycja z tej samej serii, co prezentowane tu jakiś czas temu "Historie osobliwe i fantastyczne". Większość autorów, których teksty znalazły się w tej antologii, nie jest u nas bardzo znana, ale nie zmienia to faktu, że warto zapolować na tę książkę (choć chyba z całej serii jest najtrudniej dostępna).

4 komentarze:

Ale Ci się trafił kąsek! Zapowiada się ciekawie i bardzo tajemniczo, bo proza niderlandzka to dla mnie terra incognita.
Okładka rzuca na kolana! Jedna z najlepszych, jakie ostatnio widziałam.

7 lutego 2011 15:50  

Cała ta seria była bardzo ładnie wydana. Stopniowo zamierzam tu zaprezentować wszystkie z niej pozycje (a przynajmniej wszystkie, o których wiem i które mam), ale powolutku, trzeba przeplatać z innymi ;)

7 lutego 2011 15:56  

Mam to, mam to :)
Przynajmniej jedna z książek, które prezentujesz jest na mojej półce, fajnie :)

7 lutego 2011 18:51  

Ale ładnie brzmi ten tytuł.. Od razu mi się spodobał... tak jak idea Twojego bloga, bardzo tu ciekawie, dodaję do obserwowanych, żeby móc regularnie odwiedzać:))

22 lutego 2011 18:18  

Nowszy post Starszy post Strona główna